»Ko so ljudje srečni in zadovoljni, to izžarevajo. In to je namen izdelkov, so pomoč pri tem, da se počutiš lepo.«
»Vaš izdelek ubija ljudi.«
»Ko smo se odločili, da bo Pleasing zajemal lepotne izdelke, sem želel biti prepričan, da bo to nekaj, kar bom tudi sam uporabljal. Nisem želel proizvajati izdelkov, ki bi zamaskirali ljudi, želel sem jih poudariti in narediti, da se počutijo lepe.«
»Hitra primerjava za isti izdelek je velika prednost.«
»Včasih rezultat ni tak, kot bi ljudje pričakovali, ker novega izdelka ne moreš narediti. To je posebej vidno pri papirju. Predvsem skrbimo, da ne propada naprej.«
»Zakaj morajo ljudje vedno delati sovražnika iz kulturnih izdelkov?«
»ljudi pozivajo, da pirotehnične izdelke uporabljajo varno in uvidevno«
»Ni dovolj, da so takšni izdelki nišni na policah. K zdravju bomo pripomogli, če bodo ljudje začeli posegati po izboljšanih izdelkih.«
»Pri teh izdelkih, ki smo jih izbrali, smo opazili, da se je količina zmanjšala za 10–20 odstotkov.«
»Vemo, da je na izdelkih pogosto izvor surovine zapisan tako, da če so izdelki samo predelani v Sloveniji, že to zadošča, da na izdelku piše, da je izdelek iz Slovenije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju